Acte necesare pentru obţinerea venitului minim garantat
  • Cererea si declaraţia  pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala;
  • Buletine/cărţi de identitate ale membrilor de familie (originale şi xerocopii);
  • Certificatele de naştere ale membrilor de familie (originale şi xerocopii);
  • Certificatul de căsătorie (original şi xerocopie);
  • Livret de familie (original si xerocopie);
  • Certificatul de deces (original şi xerocopie);
  • Adeverinţă eliberată de primarul localităţii unde solicitantul are domiciliul sau reşedinţa (se exclud persoanele cu domiciliul sau reşedinţa în Arad);
  • Adeverinţă de elev sau student eliberată în luna curentă sau anterioară depunerii cererii; în adeverinţă se va menţiona dacă beneficiază de bursă – tipul şi cuantumul acesteia;
  • Adeverinţă eliberata de AJOFM pentru persoanele apte de muncă din familie, inclusiv pentru copiii peste 16 ani care nu frecventează şcoala; 
  • Adeverinţa eliberata de Administraţia Finanţelor Publice , în care să se menţioneze veniturile realizate de membrii majori ai familiei; (pentru anul in curs si anul anterior)
  • Adeverinţa eliberata de Direcţia Fiscala , in care sa se menţioneze  bunurile mobile si imobile aflate in proprietate;
  • Adeverinţă eliberata de Serviciul Agricol  cu privire la terenul agricol aflat in proprietate;
  • Sentinţe de divorţ, sentinţe de încredinţare copii, sentinţe de stabilire pensii alimentare actualizate (originale şi xerocopii);
  • Talon autoturism  (original si xerocopie);
  • Orice altă dovadă de venit cuprinsă  la Capitolul 5, punctele 1-80 din declaraţia de venit;
  • Cerere modificare - titularul dosarului de ajutor social are obligatia de a comunica orice modificare intervenita in componenta familiei, veniturilor etc.
Documente atașate
Înapoi la Acte necesare și formulare